[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Skrivverkstad för fackböcker

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Feb 2012 16:47:53 +0000

ges tydligen ut "facklittertur" även avRecito förlag och kanske andra betala-så
trycker vi din bok. förlag
jag får inte direkt lust att läsa sådana böcker man jg kanske har fel.
"Amatörerna" kan ju vara nog så
kunniga kanske.Annars söker ju etablerade förlag efter fackskriventer
understundom. För någr år sen var det några som gav ut en bok om hur man ger ut
en bok så får du förlgen att nappa x antal råd om detta.Lite desperat?!> From:
ahrvid@xxxxxxxxxxx