[SKRIVA] Re: [SKRIVA] [SKRIVA] MULLSJÖ LÖRDAG

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Mar 2013 20:14:17 +0100

Rapport 2
Söndagen på mässan ”Andra världar” blev lite mera avslagen än under
lördagen, men det kom en del besökare och de som kom var ganska initierade.
Någon kände Ahrvid, en var inspirerad av kapten Frank och det blev flera
trevliga samtal både med besökare och andra bokmänniskor. Det ska bli
intressant att se om detta kan utvecklas. Miljön är perfekt men man måste ha
bil för att ta sig ut till den enorma ladan, som också används till
danstillställningar och julmarknader med mera. Även om den enorma ladans
loge var en överraskning, så var nog den stora överraskningen muséet ”Våra
förfäders fantasivärld” intill logen. Scenerna där var helt proffsiga precis
som scener i storstädernas museér. En anledning att resa till Sandhem.’
Bertil