[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Aftonbluddret lånar av Asimov

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Sep 2011 10:15:46 +0200

Anna,

Det handlar inte om de är fina nog - men för relevant kritisk
granskning av ett akademiskt arbete förväntar jag mig att de ligger
minst på samma nivå som den som har utfört arbetet. Debattinlägg och
blogginlägg är inte det. Och det jag hänvisar till är alltså
akademiska arbeten, inte åsikter om dessa i bloggar eller
debattartiklar. Jag kan skicka med hundratals blogginlägg som
diskuterar hur väl analysen i Jämlikhetsanden stämmer in det arbete
som jag refererar till, mig jag anser det inte vara relevant.

Den dagen Ahrvid erkänner att han har fel i någon fråga överhuvudtaget
kommer att bli en spännande dag!

/mikke

Mikke Schirén
mikkeschiren@xxxxxxxxx