[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] DN om upphovsrätt

  • From: "Olof Bjarnason" <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 24 Sep 2008 08:17:20 +0200

Jag använder gmail och har stängt av så kallad RTF-format. Formatet
jag använder är "ren text" enligt gmail.

GMail är som bekant googles mailtjänst, är extremt beprövad och hyllad.

Ursäkta mig, men jag har inte detta problem på något av de andra 5+
maillinglistorna jag är med på. Inte heller bekanta klagar på konstig
formattering i min post.

Är även detta brev skrummellumpat :) ?

/Olof