[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Helt kort om Sveriges Minsta Bokmässa

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2011 00:31:29 +0200

Bertil Falk:
> BO Carpeland? Menar Du Bo Cavefors?
  Jo, det låter mer korrekt...
  Lätt att missa saker när man kommer hem och är trött (och så förlorade jag
mina anteckningar, som du har kvar). Men K Arne Blom och Jean Bolinder fick jag
väl rätt!

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antolgi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)