[SKRIVA] Re: Otrevligt mail

  • From: Em <lengliorla@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Jun 2008 19:18:31 +0200

Det stod att man skulle vara trevlig och försöka presenterar sig själv, så
då gör jag det då.

Jag är Emelie, skriver under psuedonymet Silverwind Fara. Min
skrivarbakgrund är rätt kort, jag har skrivit några få kortare berättelser
och nån enstaka fanfiction under åren men är allt annat en erfaren. Man kan
väl säga att de gåner jag skriver så skriver hellre än bra men jag vill
gärna bli bättre och det var en av anledningarna till att jag gick med här.
Jag är även dyslektiker vilket försvårar det lite för mig, bokstäver blandas
ihop, mellanslag och skiljetecken hamnar på fel plats eller glöms bort helt
och words stavningskontroll är oftast allt annat än hjälpsam men jag kämpar
på så gott jag kan, just nu skriver jag på en fantasy/horror-aktig
berättelse på engelska, jag kanske nämner mer om den senare,
Favoritförfattare är Stephen King, Astrid Lindgren, Margit Sandemo, Charles
Dickens och Oscar Wilde.

Väl mött och trevlig sommar

Emelie / Silverwind Fara