[SKRIVA] Ny blog

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 07:47:40 +0000

Nu en Nyhet iaf!Helt ny blog eller blogg. Den handlar om katter. Den ska även
hndla om litteratur om katter så småningom.Och som ni kan se om ni  kikar när
ni gör det menar jag så klart, finns ett sorts fantasyinslag.Kattvänner ser
katter som tänkande varelser.Till exempel kan ni läsa min kattkrönika skriven
ur vår katts perspektiv.han är en katt som hatar att bli klappad.Det här är
även in dotters första steg in i bloggossfären som hon tog tveksamt.

 Kolla in:http://kattbloggen.wordpress.com/

/MVH pia