[SKRIVA] Novelltävlingsundran

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 7 Jun 2008 05:31:33 -0500

Hallå! Jag hittade hit efter att ha sett information om novelltävlingen. Jag
hoppas kunna bidra och så får andra avgöra om mina novellförsök är bra eller
ej. (Och det är förstås meningen med att ha en jury.)

Om jag förstod saken rätt (FAQ:en på www.skriva.bravewriting.com) gör det inget
om novellen publicerats tidigare, bara det inte är i tryckt form. Om jag
skriver något eller gräver fram något jag redan skrivit, kan jag posta den här
på Skriva-listan och dessutom skicka den till novelltävlingen. Väl?

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
See Exclusive Videos: 10th Annual Young Hollywood Awards
http://www.hollywoodlife.net/younghollywoodawards2008/