[SKRIVA] NZ-filmen "Aftershock" nu på SVT, igen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Jan 2011 02:35:59 +0100

Vet inte vilka som häckar mitt i natten, men såg av en slump att NZ-filmen
"Aftershock" jag recenserade nyligen, går i repris *nu* på SVT1. (Den finns
möjligen på SVT Play också, då SVT tycks ha reprisrättigheter.)

Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!                                          -----