[SKRIVA] Fråga om buggtestning av blogg (inför kommande antologier)

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'Diskussioner om att skriva fantastik'" <korkek@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <relax@xxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Nov 2010 12:17:43 +0100

Hej,

Jag har precis flyttat över mitt bloggande, en gång för alla (!), till
http://wester.me.

Det är ju dock ett elände att flytta på/slå ihop bloggar. En del hade jag på
ett ställe, och en del på annat ställe osv.?

Så nu undrar jag om ni skulle kunna göra mig en jättetjänst!!

Nämligen att klicka runt på min blogg (så mycket som möjligt), och se om det
finns några konstigheter/buggar/brutna länkar/bilder som inte funkar etc.

Om någon även skulle kunna tänka sig att flattra, tweeta eller dela mig på
facebook, så att jag får möjlighet att se att dessa plugins fungerar, vore
jag också mycket tacksam. Helst både på ?framsidan? och på enskilda inlägg.

Ok, jag vet att detta är mycket att be om. Men jag är tacksam för allt
kollande som ni kan hjälpa till med! Många bäckar små?

Alltså på http://wester.me

Jag vill gärna att bloggen ska fungera nu, då jag fått glädjen att medverka
i två antologier. Så att jag har en nätnärvaro ? en plattform att stå på -,
för att försöka bidra till att skapa buzz om böckerna på nätet.

Dels har jag fått möjlighet att bidra till att boken Kunskap Kommunikation
Kontroll (http://kkkinfo.se/) faktiskt kan bli verklighet som pappersbok.

En del av er kanske känner till detta projekt sedan tidigare. Det hade
tyvärr strandat när det gällde utgivande som pappersbok, men detta kommer
att bli möjligt nu. (Delvis eftersom jag har donerat 1000 kr. till projektet
och delvis eftersom jag är beredd att lägga ner tid/arbete på att stödja
utgivandet.) Min text ?Piratpartiet och transhumanismen? kommer att
inkluderas i boken, i en omskriven version.

Dels kommer jag att medverka i en novellantologi ?Återkomsten ? fem år
senare?, som är resultatet av en novelltävling. Där kommer min novell
?Brinnande vrede? att publiceras, samt även en artikel om Ernest Hemingway.

Mvh.

Torbjörn