[SKRIVA] Re: FAQ?

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Oct 2009 00:05:28 +0200

To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Var hittar man SKRIVA-listans FAQ?
> Jag har letat mig blå, och det är säkert så att den finns rakt framför>näsan
> på mig, men .. jag hittar den inte. *frustrerad* Hjälp?
  Men SÅ svår kan den väl inte vara att hitta...
  Googlar man på "skriva faq" är den ibland de tidigaste träffarna (och det som
inte är själva FAQ:en är kommentarer eller på något sätt pekare till den). Den
finns alltså på www.skriva.bravewriting.com som står i alla listans
signaturfiler, nedan. Det är bara att gå ned på förstasidan, nedanför infon om
novelltävlingen 2009 och 2008.

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!
http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us-----