[SKRIVA] Re: Ang: Re: Hem till conen?

  • From: Erik Skaldeman <erik_skaldeman@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Sep 2008 11:27:54 +0200

Hej igen
Roboten sade åt mig att skriva "unsubscribe [namn på listan]" som ämne och
maila till en viss adress, och jag gjorde det men då fick jag ett svar att det
inte finns någon lista som heter "SKRIVA"
Vad heter i så fall listan? Tack på förhand
(För övrigt så är inte så att era mail inte är intressanta eller relevanta, det
är bara det att det blir för mycket för mig att läsa!) Date: Thu, 4 Sep 2008
11:58:03 +0200> From: ahrvid@xxxxxxxxxxxx> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx> Subject:
[SKRIVA] Ang: Re: Hem till conen?> > Från: erik_skaldeman@xxxxxxxxxxx>
interna mail som är delvis obegripliga för mig. Skulle detta kunna upphöra?<<>
> Du måste ha missuppfattat. SKRIVA och Fantastiknovelltävlingen är två olika >
saker (det förra arrangerar dock det senare). Du går inte med på SKRIVA-listan
> genom att delta i novelltävlingen! Utan du har troligen, enligt eget beslut,
> gått med på SKRIVA-listan. Det du kallar delvis obegripliga mail (som handlar
> om skrivande, sf/f, och delvis relaterade kulturområden) är E-postlistan
SKRIVA:> s normala trafik.> Genom att maila skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, får
du ett mail med kommandon > till listroboten (för att gå ur, gå in i, ställa om
utsändningsmetod, etc) för > SKRIVA. Gör det!> > --Ahrvid> -----> SKRIVA - sf,
fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan> grundad 1997 * Info
http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- > request@xxxxxxxxxxxxx för
listkommandon (ex subject: subscribe).>
Var sommaren för kort? Här hittar du solen!
http://resor.se.msn.com/