[simbian-info] Re: [simbian-info] Re: [simbian-info] Dobar čitač ekrana za Nokiu C5

Hm... Znam da je MS krekovan, ali kako ga krekovati kad se simbian ne može hakovati. Koliko mi je poznato, još uvijek to nije moguće. Inače, instalirao sam MS 4.6 i aktivirao ga na mjesec dana kao demo, i fantastično radi. Vidim da podržava i ovi mape, pa ako može neko neka napiše kako se to koristi.

From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, March 01, 2011 1:37 AM
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [simbian-info] Re: [simbian-info] Dobar čitač ekrana za Nokiu C5

Pa, Mobile Speak 4.5 i 4.6 su donekle skrekani, jedina im je mana sto se sve mora ispodesavati u demo modu prije aplikacije cracka jer poslije krekanja vise nije moguce podesavati program kroz "Configure MS" opciju. O tome je vec bilo rijeci na nekim listama i mislim da bi napredniji korisnici telefona mogli ovo koristiti bez poteskoca.

S postovanjem
Gordan Radic

----- Original Message ----- From: "Saša Grbić" <sasagrbic@xxxxxxxxx>