[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

android os da li njih ima sa tipkovnicom?
  ----- Original Message -----
  From: Iksi hacker
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, July 04, 2012 4:18 PM
  Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

  c5 je najgore smece koje sam ja video xd...
  U danasnje vreme telefon bez wlan-a je katastrofa, samo ne znam o cemu su
razmisljali ovi iz nokije kad su pravili taj telefon. E5 je vec daleko boli ali
talks nema sanse. Jedino sto vred u celoj toj prici su e52 i n86 8mp.

  Dana 4.7.2012 14:27, Milorad Pejic (on iPhone) je napisao:

    Meni je c5 uzas narocito jer ne poseduje wlan, a to su mnogi telefoni
posedovali pre njega.

    Poslano s mog iPhone uređaja

    03.07.2012., u 17.27, "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx> napisao:

      c5 sam imao prilike da vidim i telefon nije loš, ipak mnogo boljih
telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia ima
mnogo bolje performanse od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti talks,
da ne spominjem performanse nekih mnogo skupljih telefona.