[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

c5 je najgore smece koje sam ja video xd...
U danasnje vreme telefon bez wlan-a je katastrofa, samo ne znam o cemu su razmisljali ovi iz nokije kad su pravili taj telefon. E5 je vec daleko boli ali talks nema sanse. Jedino sto vred u celoj toj prici su e52 i n86 8mp.
Dana 4.7.2012 14:27, Milorad Pejic (on iPhone) je napisao:
Meni je c5 uzas narocito jer ne poseduje wlan, a to su mnogi telefoni posedovali pre njega.

Poslano s mog iPhone uređaja

03.07.2012., u 17.27, "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx <mailto:igor75mo@xxxxxxxxx>> napisao:

c5 sam imao prilike da vidim i telefon nije loš, ipak mnogo boljih telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia ima mnogo bolje performanse od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti talks, da ne spominjem performanse nekih mnogo skupljih telefona.

    ----- Original Message -----
    *From:* Boško Trebovac <mailto:bole.trebovac@xxxxxxxxx>
    *To:* simbian-info@xxxxxxxxxxxxx <mailto:simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
    *Sent:* Tuesday, July 03, 2012 5:12 PM
    *Subject:* [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

    Pozdrav tebi Igi kao i svim simbijancima sto se tice novijih
    telefona a da imaju tastaturu sta da ti kazem ja trenutno
    koristim Nokiju c 5 prezadovoljan sam sa njom i dok me god mogne
    sluziti necu se odreci tog telefona da takodje i ja citam na
    listi dosta o android telefonima posto jos nemam iskustva sa
    androidom ne znam da li ima takvih telefona sa tastaturom ma ni
    mene ne privlaci taj prokleti tac skrin najveca glupost koju sam
    opipao u svom zivotu to su telefoni sa tac skrinom mislim da je
    to za slepe veoma otezavajuca okolnost zato se za sada nesto
    posebno ne radujem androidu upravo zbog tac skrina mozda ce ti
    jos neko od listera dati po neki savet veliki pozdrav od Boleta.