[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

hvala ti na odgovoru
Dragan
  ----- Original Message -----
  From: Gordan Radić
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, July 05, 2012 1:40 AM
  Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

  Pretpostavljam da će MS 5.6 ili 5.7 raditi. Za ranije ne bih znao.

  S poštovanjem
  Gordan Radić

  On 5.7.2012. 1:07, dragan selenic wrote:
  > Da li radi mobile speak na ovom telefonu

kameru. neznam samo ide li talks u e5.
boljih telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia
ima mnogo bolje performanse od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti
talks, da ne spominjem performanse nekih mnogo skupljih telefona.
  >    >
telefona a da imaju tastaturu sta da ti kazem ja trenutno koristim Nokiju c 5
prezadovoljan sam sa njom i dok me god mogne sluziti necu se odreci tog
telefona da takodje i ja citam na listi dosta o android telefonima posto jos
nemam iskustva sa androidom ne znam da li ima takvih telefona sa tastaturom ma
ni mene ne privlaci taj prokleti tac skrin najveca glupost koju sam opipao u
svom zivotu to su telefoni sa tac skrinom mislim da je to za slepe veoma
otezavajuca okolnost zato se za sada nesto posebno ne radujem androidu upravo
zbog tac skrina mozda ce ti jos neko od listera dati po neki savet veliki
pozdrav od Boleta.
simbianom pogodni za nas a da imaju tipkovnicu. touch screen nisam ni koristio
niti me privlači.
  >    >           naišao sam recimo u svojoj mreži u ponudi jednu nokiu e5,
koja nije touch   neznam da li se tko susretao sa ovim telefonom može li se u
njega ubaciti talks. i uopće telefoni sa tipkovnicom od ovih novih modela koji
su to jer vrijeme mi je mjenjati mobilni aparat.
  >    >           pitanje je samo šta se sada nudi i šta bi bilo najbolje
uzeti. čitam da vas dosta koristi androide ali predpostavljam da su oni svi
touch screen. da li i njih ima a da imaju tipkovnicu.