[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

Pretpostavljam da će MS 5.6 ili 5.7 raditi. Za ranije ne bih znao.

S poštovanjem
Gordan Radić

On 5.7.2012. 1:07, dragan selenic wrote:
Da li radi mobile speak na ovom telefonu
   ----- Original Message -----
   From: Gordan Radić
   To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
   Sent: Wednesday, July 04, 2012 8:34 PM
   Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

   Ne ide.

   S poštovanjem
   Gordan Radić

   On 4.7.2012. 15:18, igor wrote:
   >  jeste to mu je najveća mana. da li znaš šta o e5 nokiji?
   >  za razliku od c5 ima wlan, 200 mb više interne memorije i bolju kameru.
neznam samo ide li talks u e5.

telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia ima mnogo bolje
performanse od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti talks, da ne spominjem
performanse nekih mnogo skupljih telefona.

telefona a da imaju tastaturu sta da ti kazem ja trenutno koristim Nokiju c 5
prezadovoljan sam sa njom i dok me god mogne sluziti necu se odreci tog telefona
da takodje i ja citam na listi dosta o android telefonima posto jos nemam iskustva
sa androidom ne znam da li ima takvih telefona sa tastaturom ma ni mene ne
privlaci taj prokleti tac skrin najveca glupost koju sam opipao u svom zivotu to
su telefoni sa tac skrinom mislim da je to za slepe veoma otezavajuca okolnost
zato se za sada nesto posebno ne radujem androidu upravo zbog tac skrina mozda ce
ti jos neko od listera dati po neki savet veliki pozdrav od Boleta.

za nas a da imaju tipkovnicu. touch screen nisam ni koristio niti me privlači.
   >           naišao sam recimo u svojoj mreži u ponudi jednu nokiu e5, koja nije touch
neznam da li se tko susretao sa ovim telefonom može li se u njega ubaciti talks. i uopće
telefoni sa tipkovnicom od ovih novih modela koji su to jer vrijeme mi je mjenjati mobilni aparat.
   >           pitanje je samo šta se sada nudi i šta bi bilo najbolje uzeti.
čitam da vas dosta koristi androide ali predpostavljam da su oni svi touch screen. da li i
njih ima a da imaju tipkovnicu.

   >           dajte malo koji savjet,
   >
   >           igor
   Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu