[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

Da li radi mobile speak na ovom telefonu
  ----- Original Message -----
  From: Gordan Radić
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, July 04, 2012 8:34 PM
  Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

  Ne ide.

  S poštovanjem
  Gordan Radić

  On 4.7.2012. 15:18, igor wrote:
  > jeste to mu je najveća mana. da li znaš šta o e5 nokiji?
  > za razliku od c5 ima wlan, 200 mb više interne memorije i bolju kameru.
neznam samo ide li talks u e5.

telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia ima
mnogo bolje performanse od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti talks,
da ne spominjem performanse nekih mnogo skupljih telefona.

telefona a da imaju tastaturu sta da ti kazem ja trenutno koristim Nokiju c 5
prezadovoljan sam sa njom i dok me god mogne sluziti necu se odreci tog
telefona da takodje i ja citam na listi dosta o android telefonima posto jos
nemam iskustva sa androidom ne znam da li ima takvih telefona sa tastaturom ma
ni mene ne privlaci taj prokleti tac skrin najveca glupost koju sam opipao u
svom zivotu to su telefoni sa tac skrinom mislim da je to za slepe veoma
otezavajuca okolnost zato se za sada nesto posebno ne radujem androidu upravo
zbog tac skrina mozda ce ti jos neko od listera dati po neki savet veliki
pozdrav od Boleta.

pogodni za nas a da imaju tipkovnicu. touch screen nisam ni koristio niti me
privlači.
  >          naišao sam recimo u svojoj mreži u ponudi jednu nokiu e5, koja
nije touch   neznam da li se tko susretao sa ovim telefonom može li se u njega
ubaciti talks. i uopće telefoni sa tipkovnicom od ovih novih modela koji su to
jer vrijeme mi je mjenjati mobilni aparat.
  >          pitanje je samo šta se sada nudi i šta bi bilo najbolje uzeti.
čitam da vas dosta koristi androide ali predpostavljam da su oni svi touch
screen. da li i njih ima a da imaju tipkovnicu.

  >          dajte malo koji savjet,
  >
  >          igor
  Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu