  From: Boško Trebovac
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, July 03, 2012 5:12 PM
  Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

  Pozdrav tebi Igi kao i svim simbijancima sto se tice novijih telefona a da
imaju tastaturu sta da ti kazem ja trenutno koristim Nokiju c 5 prezadovoljan
sam sa njom i dok me god mogne sluziti necu se odreci tog telefona da takodje i
ja citam na listi dosta o android telefonima posto jos nemam iskustva sa
androidom ne znam da li ima takvih telefona sa tastaturom ma ni mene ne
privlaci taj prokleti tac skrin najveca glupost koju sam opipao u svom zivotu
to su telefoni sa tac skrinom mislim da je to za slepe veoma otezavajuca
okolnost zato se za sada nesto posebno ne radujem androidu upravo zbog tac
skrina mozda ce ti jos neko od listera dati po neki savet veliki pozdrav od
Boleta.