[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

Rade zadnje verzije ali one nisu skrekane.

S poštovanjem
Gordan Radić

On 4.7.2012. 16:06, Francis McBeare wrote:
E5 se vrti na Symbianu 9.3, što znaci da bi Talks trebao raditi bez
problema.
On 04/07/2012 03:18 PM, igor wrote:
jeste to mu je najveća mana. da li znaš šta o e5 nokiji?
za razliku od c5 ima wlan, 200 mb više interne memorije i bolju
kameru. neznam samo ide li talks u e5.

----- Original Message -----
*From:* Milorad Pejic (on iPhone) <mailto:pejic.miloradip@xxxxxxxxx>
*To:* simbian-info@xxxxxxxxxxxxx <mailto:simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
*Sent:* Wednesday, July 04, 2012 2:27 PM
*Subject:* [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

Meni je c5 uzas narocito jer ne poseduje wlan, a to su mnogi
telefoni posedovali pre njega.

Poslano s mog iPhone uređaja

03.07.2012., u 17.27, "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx
<mailto:igor75mo@xxxxxxxxx>> napisao:

c5 sam imao prilike da vidim i telefon nije loš, ipak mnogo
boljih telefona danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je
pitanje. e 5 nokia ima mnogo bolje performanse od c5 ali neznam
da li se u njega može ubaciti talks, da ne spominjem performanse
nekih mnogo skupljih telefona.