[simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

Ne ide.

S poštovanjem
Gordan Radić

On 4.7.2012. 15:18, igor wrote:
jeste to mu je najveća mana. da li znaš šta o e5 nokiji?
za razliku od c5 ima wlan, 200 mb više interne memorije i bolju kameru. neznam
samo ide li talks u e5.
   ----- Original Message -----
   From: Milorad Pejic (on iPhone)
   To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
   Sent: Wednesday, July 04, 2012 2:27 PM
   Subject: [simbian-info] Re: noviji telefoni sa tipkovnicom

   Meni je c5 uzas narocito jer ne poseduje wlan, a to su mnogi telefoni
posedovali pre njega.

   Poslano s mog iPhone uređaja

   03.07.2012., u 17.27, "igor"<igor75mo@xxxxxxxxx>  napisao:

     c5 sam imao prilike da vidim i telefon nije loš, ipak mnogo boljih telefona
danas ima samo koji su sa tipkovnicom to je pitanje. e 5 nokia ima mnogo bolje performanse
od c5 ali neznam da li se u njega može ubaciti talks, da ne spominjem performanse
nekih mnogo skupljih telefona.