To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, April 27, 2009 11:31 PM
Subject: [simbian-info] nokie 6220c i e51

Šta mislite koji je telefon bolji ? Nokia e51 ima bezicni internet ali nema
GPS dok Nokia 6220classic ima GPS ali nema bežični internet. Napominjem da
je sar vrednost nokie 6220classic 0.66 a nokie e51 1.47 v/kg. Nokia 6220 je
manja ali je losija plastika dok e51 je pravljen od boljih materijala čak
ima i metalne delove. Nokia 6220 ima kameru 5 megapiksela  i TV izlaz, dok
e51 ima 2 megapiksela. Baterije drže slično oko 2 dana. Nokia 6220 classic
je simbian 9.3 a nokia e51 je simbian 9,2. Kod nokie 6220 pominje se neko
internet povezivanje koje ne znam da li može kod nas, pa bi voleo  da mi
neko to objasni. Sve u svemu voleo bih da čujem vaše mišljenje o uporedbi
ova dva navedena telefona. Takođe zanima me da li se  simbian 9,3 hakuje na
isti način kao i simbian 9,2.
----- Original Message ----- From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>