To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, July 25, 2010 2:13 AM
Subject: [simbian-info] Nokia n82 zaglavljuje

Pozdrav. Ovih dana sam bio na nekom putu, a između ostalog sam svraćao i do mora. No, desilo mi se da sam u mom odsustvu primio par sms poruka a kad sam se vratio neko me je zvao na tel, no nisam se uspjeo javiti. Shvatio sam da je telefon zaglavljen. Izvadio sam mu bateriju i ponovo ga uključio. No, on je malte ne momentalno zaledio. Talks je pričao, ali nisam ga mogao otključati. Posudio sam od kolege njegov telefon na upotrebu pošto je on imao dva. U nekom od pokušaja paljenja telefona uspjeo sam otključati tastaturu. Telefon malo radi pa zaglavi. Ukucao sam *#7370# i vratio telefon na fabrička podešavanja. Nestali su mi govorni programi, ako sam izgubio i gps tačke... kuku meni. No ni poslije ovog formata telefon mi ne funkcioniše. Čas radi, čas se zaglavi. Probao sam ga i bez memorijske kartice, posumnjavši na nju, no i tad mi pravi iste probleme. Ima li još šta da bih mogao pokušati prije nego što ga u ponedjeljak odnesem u servis?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5309 (20100724) __________

http://www.eset.com