[simbian-info] Re: da li je neko resio problem

Ne znam o cemu pricate. Ovo mi se nije desavalo ni na 6600, 6630, N72 ni na
5700.
  ----- Original Message -----
  From: Misa Radovanovic
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, October 05, 2007 9:39 AM
  Subject: [simbian-info] Re: da li je neko resio problem

  Pozdrav! Ja sam takvo obavestenje dobio, i od korisnika koji ima model 66.80.
     Zato mislim da nije problem telefon vec nas govorni program, koji iz nekih
razloga, pravi tu vrstu uslovno receno diskriminacije.
     Svojevremeno sam i sam na ovoj listi pitao za mogucnost resenja ovog
problema, ali odgovor do sada nije dat.
     Ucesnik na temu.