  From: Miša Radovanovic
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, October 31, 2007 1:38 PM
  Subject: [simbian-info] Re: Tri problema sa toksom 3.05

  Pozdrav! Kada bi pažljivije pročitao moju poruku koja je u ovom nizu, lako bi
zaključio da je reč o tri telefona, tri generacije.
     Prvi 32.10, koji je najskromniji, ali u svoje vreme, "Nemih" telefona, dao
nam je kakvu-takvu mogućnost da ga bar donekle samostalno koristimo, 66.00
telefon druge generacije, prvi kompletni telefon za nas, sa svim svojim
mogućnostima, dostupnim nama, i po tome je jedinstven, jer ništaa u njemu ne
postoji što ne možemo kontrolisati.
     To naravno, ne znači da je najbolji telefon, ali najbolji je u svoje vreme
bio za nas.
     Telefon 66.30 je već telefon treće generacije, ne poznajem ga dovoljno, i
o njemu ne mogu da se izjašnjavam.
     Na pamet mi ne pada da poredim babe i žabe, telefon druge, i telefon treće
generacije, ali pišem o telefonu koji zajbolje zadovoljava kriterijume potpuno
slepog čoveka.
     Takvim ljudima često nije bitan ni oblik ni veličina, već funkcionalnost.
     Neka mi ne zamere slabovidi medju nama, jer razume se njima je bitno da
taj telefon ima i lep izgled, i to je normalno.
     Moja mišljenja, kome se čine stupidna, oni koji to misle ne moraju čitati,
i gubiti dragoceno vreme, ali bitno imati prepoznatljivo, nego mišljenje od
slučaja do slučaja.
     Mišljenje na temu.