[simbian-info] Re: Tri problema sa toksom 3.05

To sto mobilespeak za windows mobile podrzava touch screen tehnologiju nista ne znaci za nase trziste buduci a nemamo nikakvo gotovo rjesenje za nase govorno podrucje koje bi se moglo inmplementirati u sam mobilespeak pocket tako da smo za sada uskraceni po tom pitanju. ----- Original Message ----- From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>

To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, October 30, 2007 2:24 PM
Subject: [simbian-info] Re: Tri problema sa toksom 3.05

 To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
 Sent: Tuesday, October 30, 2007 10:04 AM

Iksi, na moju nesrecu ja ne mogu da slikam, niti da vidim kakve su fotografije koje sam na taj nacin naslikao. Ja pisem o trenutnoj situaciji, a ne kada toks koji ga pokriva bude krekovan i kada cena tog telefona bude 200 evra. To sto mene zanimaju samo stvari dostupne slepima, nije moj minus, vec jednostavno razlog da napisem, za mene je taj telefon prihvatljiviji i u krajnjoj liniji kvalitetniji, jer ga u vecoj meri mogu koristiti. Imao sam priliku da se upoznam sa misinom za pranje vesa, koja bukvalno pod rukom nema ni jedan taster, a oni koji vide vide ih na vise desetina. Sta mi mozemo da uradimo sa njom. Takav je slucaj i sa touch scream ekranima. Ja sam slepo lice, to jeste moj problem, i sve sto kupujem je pre svega sracunato zato da meni bude lakse.
    Misljenje na temu.
----- Original Message ----- From: Iksi hacker