To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, November 02, 2007 12:12 AM
Subject: [simbian-info] Re: Tri problema sa toksom 3.05

Sto se vizualnog radia tu je jedan cudan problem na n 95 a to je recimo talks radi tako sto kad radi prestaje radio svirati dok talks prica ali tako da kad prestane talks pricati nece dalje da radio radi dok ne pritisnem meni 2 sek i onda kad mi se pojavi koji prozor da izaberem onda kad sa tasterom za izabiranjem odaberem radio onda tek krene radio ali cim bilo sta pritisnem i kad talks progovori opet se isto desava. Ovo nije do talksa nego do eloquence jer kad prebacim talks na nokia tt s sintetizator onda kad talks prestane pricati nakon 2 s ponovo se muzika ukljuci. ----- Original Message ----- From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>