[simbian-info] Re: Telenor prodaje telefone.

ne ne daju n 70 jer kazu da su u ne mogucnosti da naruce telefone koji nisu simbian 9.1 jer su to stari telefoni bar je tako meni receno u zvanicnom telenorovom pismu.

No videcemo mozda i nesto od ovih telefona bude uz tp za slepe.
----- Original Message ----- From: "Ivan" <vidimte@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, November 12, 2006 5:47 PM
Subject: [simbian-info] Telenor prodaje telefone.

Danas sam saznao da Telenor pocinje prodaju telefona od 20. Novembra.
U ponudi ima 11 modela.
3 proizvvodjaca: Nokia, samsung i sony-erecson.
Najjeftiniji model je Nokia 6070 koju daju za 900 din. a najskuplji
model je N73.
Njega daju za 16.000 din.
Jel ima neko vise informacija o ovome?
Jel daju mozda N70?