To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, April 04, 2009 2:23 AM
Subject: [simbian-info] Re: Talks i Mobille speak na nokiji 6120

ja koristim verziju
mobile speak 3.80.1
može li mi netko poslati tu verziju
mobile speak 3.80.2 crackiranu da vidim kako je to sa mobilespeakom i webom.

što se tiče tih glasova badau talksu  mislio sam najviše
na one koji mogu koliko toliko razumljivo čitati naše tekstove, a za rad na mobitelu je eloquence bez premca.

pozdrav ljudi!

igor

----- Original Message ----- From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>