[simbian-info] Re: Talks i Mobille speak na nokiji 6120

Eto, cim uspijem jedan laptop nekako pretvoriti u bezicnu pristupnu tocku i preko njega pristupiti netu obecavam da cu to napraviti. Jedini problem je sto mi ono prvo navedeno nikako ne polazi za rukom a bas bih htio koristiti Fring na mobitelu da se mogu skajpati iz kreveta:). ----- Original Message ----- From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>

To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, April 04, 2009 12:01 AM
Subject: [simbian-info] Re: Talks i Mobille speak na nokiji 6120

Pa, bezobzira na tu tvoju novu i brzu tehniku i na elegantnija rijesenja
koja mozes koristiti, svejedno bi mogao sada sa tvojim N82 tu i tamo se
okaciti na Wlan mrezu iskljucivo zbog nas, da bi nam mogao ponekad
odgovoriti na neka pitanja a koja mozda nama nisu jasna. Ti ces se lakse
snaci, a time i nama pomoci u boljem i brzem snalazenju i napredovanju.
A nice greeting,
Bada.

----- Original Message ----- From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>