To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, April 01, 2009 11:07 PM
Subject: [simbian-info] Re: Talks 4 Premium crack by Ilusion izasao!

Preimenuj fajl u txt pa otvori u Notepadu.
Sad kad malo bolje pogledam stvar, fajl se prekratko skidao sa SendSpace a i ime datoteke nije bas po Illusion standardima.. Kod njih bi pisalo nesto kao:
Nuance.Talks.4.x.x.Premium.Cracked.by.Illusion ili tako nekako.
----- Original Message ----- From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>