  From: Petar Divic
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, August 16, 2009 6:46 PM
  Subject: [simbian-info] Re: Sta se desava sa talks softwareom?

  Pozdrav,
  Verzija 4 radi sa n96, takodjer sa ostalim uredjajima simbian 9.3, jedini
problem je sto se pojavljuju neke poteskoce u radu talks-a na spomenutim
modelima 9.3 simbian i poteskoce se razlikuju od modela do modela.
  Ovo s poteskocama se odnosi naravno samo na 9.3 simbian.
  Ja sam osobno isprobo talks 4 na n85 i n79 i problemi se stvarno razlikuju,
no to neznaci da se nemoze raditi s talks-om, moze solidno dok ne izadje
naredna verzija, ko zeli moze koristiti mobilespeak 3.8.2 koji na simbian 9.3
radi za sada podosta bolje od talks-a 4.
  Prema nekim informacijama koje imam talks 4 na n96 cak i radi s vrlo malo
problema.

  Mails:
  petar.divic@xxxxxxxxxxx
  petar.divic@xxxxxxxxx