  From: Goran Macanović
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Cc: firecracker@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, February 19, 2006 1:16 AM
  Subject: [simbian-info] Registracija Talksa

  Pozdrav svima,

  Jedan djecak iz Podgorice koristi nokiju 6600 i danas sam mu ja instalirao
talks60en_250_4_elo, ali posto sa mreze koju koristi ne moze da ode sms za
prijavu onda smo poruku koju je telefon generisao iz sent itemsa proslijedili
njegovoj rodjaki koja zivi u Srbijiu i koja koristi 064 mrezu da ona posalje tu
poruku. No, kao odgovor na zahtjev za demo serijski broj dobila je sledecu
poruku:
  +446724803777*talxreg*fail*only one demo can be run on each handsed!*

  Da li se ne kome od vas dogadjalo nesto slicno i znate li u cemu je problem.
  Posto je on jako nestrpljiv zamolio bih vas da mi sto prije odgovorite kako
bih mu uz vasu pomoc pomogao da ga registruje.

  Veliki pozdrav.