  From: Natasa Gmitrovic
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, February 18, 2011 5:03
  Subject: [simbian-info] Problem sa talksom na nokiji 56.30

  Pozdrav svima. Instalirala sam legalni talks na jednoj nokiji 56.30, no,
nazalost, softver je najnoviji, tako da se ne moze hakovati. Medjutim, iako
sam potpisala talks 411, ipak ga ne mogu instalirati. Daje sertificate
error. Zna li neko sta bi moglo biti u pitanju, jer, i sama sam imala jedan
telefon sa istim softverom, ali sam uspela instalirati talks koji sam
prethodno potpisala. Hvala svima na odgovoru.