Nokia telefoni ponekad iz meni stvarno nepoznatih razloga imaju problema sa slanjem fajlova iz galerije. Cak i ako postoji opcija za slanje vrlo cesto prijave da ne mogu poslati zasticeni materijal ili nesto slicno. Rjesenje ovog problema je slanje materijala iz File Manager, odnosno Upravljaca datotekama. I na memoriji telefona i na memorijskoj kartici postoje mape za defaultno spremanje slika, muzike i video materijala i treba samo zeljeni materijal pronaci i medju opcijama ce biti dostupna opcija za slanje i radit ce.

S postovanjem
Gordan Radic

On 15.5.2011. 18:38, Zoran Radisavljevic wrote:
Da, bas tako i kod mene sto se tice muzike, audio snimaka ali kada dodjem,
odnosno stanem na taj video klip ili kako da ga nazovem u opcijama jednostavno
nema stavka posalji, niti MMS-om, niti blututom.
   ----- Original Message -----
   From: Nikola Rundek
   To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
   Sent: Sunday, May 15, 2011 5:54 PM
   Subject: [simbian-info] Re: Pitanje u vezi Nokie E 52

   Pozdrav!

   Evo da se malo ispravim... :)

   Na mome telefonu, nokiji e50, u Galeriji postoji mapa Video isjecci.

   Tu nailazim na video koji je imenovan datumom snimanja (radi se o snimci s
mobitela).

   Pod opcijama imam posalji.
   Kad to odaberem, imam mogucnosti: mms-om, bluetooth vezom, infrared vezom,
sms-om.

   Ako biram bluetooth, telefon me upozorava da je bluetooth iskljucen i zelim
li ga ukljuciti...