[simbian-info] Re: Nokia C7-00 i MobileSpeak 5.7

Jeste, ali Talks 5.00.3 odnosno 5.01.1 koji su zadnji crackirani ne rade na Belle-u, tj. rade ali su gotovo neupotrebljivi.

On 23.5.2012 15:28, Milorad Pejic (on iPhone) wrote:
Jel moze talks da prodje? Znam ljude koji koriste nokiu 500 sa talksom i kazu
da nije tesko raditi sa talksom po ekranu.

Poslano s mog iPhone uređaja

23.05.2012., u 15.04, Hrvoje Katić<hrvojekatic@xxxxxxxxx>  napisao:

Pozdrav svima,

Imam trenutno kod sebe Nokia C7 model. Na telefonu je instaliran Symbian Belle
update, tako da je potreban zadnji MobileSpeak. Medjutim, opcija Konfiguriraj
MobileSpeak mi se uopce ne otvara, nego se aplikacija otvori i samo se zatvori bez
ikakve druge reakcije. MobileSpeak je na svježe instaliran nakon formatiranja.
Iako nisam siguran da mi netko može pomoći, budući da nitko ovdje ne koristi Belle, ali ako
ste šta načuli, bilo bi to dobro ovdje podijeliti.
Iskreno, ne svidja mi se nikako rad s touch-em na Symbian uredjajima. Na Androidu i
iOS uredjajima je to puno lakše i nema komplikacija, dok ovdje s MobileSpeakom
treba vremena da se stvari skuze i sjednu na mjesto. Treba se prebacivati izmedju 3-4
nacina rada na touch screen-u preko MobileSpeak-a, i lako je pogrijesiti kod
zadavanja naredbi. Mozda sam i u krivu, ali na prvi pogled mi se cini komplicirano.

Hrvoje

--
Sincerely,

Hrvoje

Mobilni: 092/141-2665 ili 097/741-2665
Skype Id: hrvojekatic
Twitter/Facebook Id: hrvix
MSN: hrvojekatic@xxxxxxxxxxx

Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu