  From: Alf
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, July 03, 2007 3:48 PM
  Subject: [simbian-info] Re: Nokia 11.12

  Tu apsolutno nisi  pravu da videci brze rade od slijepih korisnika racunala.
Ako znas dovoljno kratica i ako znas kvalitetno raditi na tipkovnici napravit
ces sve puno brze nego netko tko klika misem. Uvjerio sam se ne jednom u to.
  A sto se tice razlika izmedju slijepih i slabovidnih korisnika racunala i
razlika o tome da slijepi nece razumijeti slabovidne ili da ne zele, radi se o
slijedecem:
  Slabovidni za racunala imaju puno drugacije postavke koje su opet neadekvatne
az slijepe. Slabovidni ce paziti da mu najmanji detalj bude postavljen tocno na
odredjenom poziciji ekrana, da ima tocno ovaj ili onaj font, dok slijepom
korisniku to nce biti bitno. S druge strane slijepom korisniku ce biti bitno da
nema nikakvih pretjeranih sarenila s bojama, jer to zbunjuje citace ekrana, da
nema nikakvih screen savera slicica ili povecanja koje opet smetaju citace
ekrana, ili u najgorem slucaju da se ne mijenja rezolucija. Mogao bi o tome
dosta, o u praksi se pokazalo da slabovidni korisnici puno losije koriste
racunala od slijepih te da im treba vise vremena za izvrsavanje svega sto rade.
  Slabovidni korisnici