[simbian-info] New Screen reader.

Pozdrav:

O ovome sam procitala na jednoj stranoj listi pa sam tekst prevela pomocu
Googlea i mislila da vam moze biti zanimljiv pa vam ga i saljem.
Napomena: Prijevod nije sjajan ali se smisao razumije. Ja ga nisam htjela
dotjerivati da ga ne pokvarim.
Ukoliko ne budete zadovoljni ovim, posjetite link:

www.softguideline.com

Slijedi prijevod teksta.

Shouf je program čitač zaslona, ona pruža korisnicima pristup svim
funkcijama na mobilni telefon. I pomaže ljudima sa smanjenom vida
komunicirati, učiti
i nastaviti s društvom

Shouf je mobilni čitač zaslona () govori softver za slijepe i osobe s niskim
vida. Ona pruža mogućnost za pisanje, čitanje pomoć za učenje i
držati u toku s informacijama, kao i preostali unutar mainstream društva.

Shouf će podržati dvije platforme Symbian OS60 3rd, i Windows CE.

Posebne značajke koje čine Shouf poseban proizvod su uglavnom: neograničeno
njegove kvalifikacije, Kompatibilan cijene i besplatno ograničenja.

Iako ćemo baze Shouf prvo izdanje na gotovo identičan standardima postojećih
proizvoda na tržištu, povlastice softvera su sažeti
kako slijedi:

. Može pročitati razne formate kao što su "PDA, doc ... "

. Može koristiti glasove u raznim jezicima

. Može zasebne volume kontrole kao što su kontrola glasnoće i pristupa svim
jelovnicima tijekom aktivnog poziva.

. To se može prilagoditi i razviti putem skriptiranja metoda s neočekivanim
programa koji mogu nastati na tržištu.

. To će olakšati internetu "pristup".

Štoviše košara programi i igre će pratiti Shouf te će biti kompatibilan samo
s njom.

Za sadašnje vrijeme i iz sigurnosnih razloga, Soft smjernica neće osigurati
preuzimanje linkove svojih proizvoda za javnost. Kako bi se probati Shouf
Pojedinci
mora ispuniti obrazac u nastavku.

Zahtjev za demo

A nice greeting,
Bada.

Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu