To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, August 02, 2009 8:18 PM
Subject: [simbian-info] Re: N82 i Firmware

firmware je 31.0.16.
Pomoc je zatrazena na kineskom sajtu, nego se "pomoc" ceka po nekoliko
dana, tako da jos nije stigla.
Malo mi je muka od ovih gluposti sa sertifikatima oko Simbiana.
ako je ono sto se navodilo preko ove i drugih lista vezano za I-Phone
3GS predjoh ja tamo prvom prilikom.
Nego nikako da mu "ulovim" tacnu cenu.
Na dan 1. avgust 2009, u 15:51:38 èasova, vi ste pisali:

                   Bata Ivo,

   Najverovatnije, da te zezaju Certifikati.
Ako broj Firmware-a pocinje preko 30, tesko da ce proci klasicno krekovanje. Mora da se odradi Down Grade, na firmware nesto sa dvojkom. Ili na kineskom
site-u, zatraziti Help. Isti je slucaj i sa drugim modelima
3rd generation. Srecno!
                   Mike

----- Original Message ----- From: "Ivan Ilic" <vidimte@xxxxxxxxx>