From: "Ivan" <vidimte@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 11, 2007 1:25 AM
Subject: [simbian-info] Re: Mobilespeak za devetku

Pre je alf pisao da je novina u simbian 9 to sto ce moci da se
instaliraju samo verifikovane aplikacije od strane Nokije.
video sam na mobilnisvet.com da je moguce to iskljuciti i postaviti
podesavanja da se moze instalirati bilo koji software.
potrebno je koliko se secam u aplication Manager ili tako nesto.
Postaviti podesavanja na "all  " Apllication".
Probacu da to ponovo nadjem medju onim pitanjima.
Na dan 10. oktobar 2007, u 18:27:21 časova, vi ste pisali:

--

simbian-info-request@xxxxxxxxxxxxx i u subjektu napisite subscribe.
Za odjavu sa liste posaljite mail na adresusimbian-info-request@xxxxxxxxxxxxx i

--