[simbian-info] Re: Mobilespeak za devetku

Direktan link za talks 3.2

ftp://ftp.scansoft.com/nuance/talks/talks32/en/talks3rd_en_320_1_elo.zip
----- Original Message ----- From: "Goran Macanović" <goran-m@xxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 11, 2007 11:36 PM
Subject: [simbian-info] Re: Mobilespeak za devetku

A odakle  bih ga mogao skinuti?

Veliki pozdrav.
----- Original Message ----- From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 11, 2007 11:34 PM

radi i talks sigurno
----- Original Message ----- From: "Goran Macanović" <goran-m@xxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 11, 2007 11:30 PM

Hvala ti puno Alfe!!!

----- Original Message ----- From: "Alf" <mario.percinic@xxxxxxxxx>
To: "Symbianinfo" <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 11, 2007 7:18 PM

Za talks nisam 100 % siguran pretpostavljam da radi, a mobilespeak radi sigurno na tom telefonu, ja ga sebi kupujem vrlo uskoro jer je tu kod nas
neka akcija u toku.
I na kraju link za download hr mobilespeaka za symbian 9 ti je:
http://www.marendia.com/downloads/mobile_speak/croatian-croatian_8k_3rd-MobileSpeak-2007_08_08.zip
----- Original Message ----- From: "Goran Macanović" <goran-m@xxxxx>