  From: Iksi hacker
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, October 11, 2007 5:21 PM
  Subject: [simbian-info] Re: Mobilespeak za devetku

  bravo hrvoje!!!
  Sad ajd sto moram da kupujem legalan talks nego sto zbog toga moram da
promenim telefon jer mi se za e50 ne kupuje isti jer mi je telefon preskup. Za
oko mi je zapao n76. E sad voleo bih da cujem misljenja o ovom aparatu. Mislim
da ko kod ga je drzao u ruci nije mogao ostati ravnodusan. Istini za volju
tastatura mu nije bas naklonjena slepima ali je tel ultra tanak i sladak :)))