[simbian-info] Re: MobileSpeak i Pitanje

Da se jos malo nadovezem.
Postavio sam, izmedju ostalih Cehinju Sabrine na 8khz, nisam nasao HQ na netu i mogu reci da, ako se izuzme citanje brojeva i malo iskrivljen naglasak sasvim lijepo moze posluziti za ove nase jezike. Neki su se vec slozili sa mnom, neki drugi opet ne, no o ukusima se ne raspravlja. Oni koji dosad nisu mogu testirati moj prijedlog i odluciti sami. ----- Original Message ----- From: "MelodyMaker" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, March 17, 2008 12:56 PM
Subject: [simbian-info] Re: MobileSpeak i Pitanje

                 Zdravo Svima,

  Zahvaljujem na zaista iscrpnoj diskusiji, a posebno se radujem da su
odradjeni pozitivni pomaci u prepoznavanju srpskog i drugih menija u MSpeak_Hr.
Za promenu jezika kod zamene SIM kartice sam slusao u vise navrata i to je
prisutno definitivno. I ovde se radilo sa SIM od 064. Ja samo razmisljam, da je to iz razloga, da ovi nasi mob telefoni stizu sa Italijanskog, Austrijskog,
Nemackog, i ko zna jos kog evropskog trzista i ko zna kojih mreza, te su
verovatno Unbranded, kako bi to nekako AngloSaksonci rekli. Ali, ste svi
prevideli moje pisanje i sledecu cinjenicu vezanu za MSpeak-Hr;
Kada bi se podigao sistem telefona, sintesaizer bi uredno procitao osnovni
prozor. Ali, kod pokusaja ulaska u Meni, nastajao bi fjasko, mutiranje. To, da se to isto nije dogodilo sa MSpeakom neke od English, ili, US verzija. Sklon sam da tvrdim, da problem nastaje definitivno kod ako mi dozvoljavate da ga tako nazovem: Naseg MSpeaka. Ne tvrdim, da su ove druge verzije se snalazile
proporcijalno sa Nemackim; ali, posao je zahvaljuci njima bez vecih muka
zavrsen. Jos jedno moje malo zapazanje: Kod koristenja MSpeaka_Hr, i ako nisam
bas njegov degustator sklon sam da tvrdim, da je, veoma razumljiv i
upotrebljiv, licno za mene, mnogo razumljiviji od nekih naj novijih
AngloSaksonskih sinteza. Stvar je samo u navikavanju uva. Za mene je Eloquence zakon svih ponudjenih sintetizatora, jer sam se sasvim prilagodio njemu, tako da i Next up sinteze, koje na izgled zvuce prirodnije, slabije pokrivaju nase jezike, a i kod Engleskoga znaju neprijatno da iznenade. NPR: Laura_US_16K, u meniju kod podesavanja MSpeaka, tako neprirodno izgovori: (Voice, Laura), da sam se citavo podne smejao. Krene od neke naj nize frekvencije, pa onda gusla,
dok postigne adekvatnu frekvenciju. Pozdrav,
                 Mike

----- Original Message ----- From: "Mario Percinic" <mario.percinic@xxxxxxxxx>