[simbian-info] Re: MobileSpeak i Pitanje

Svakako! Zato uvek vredi malo eksperimentisati, jer u uputstvima ne bude bas svih tih finesa. Njima je za Engleski jednostavno, pa i za neke druge jezike, no, mi smo sa Balkana uvek malo komplikovaniji:)))

----- Original Message ----- From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, March 15, 2008 9:42 PM
Subject: [simbian-info] Re: MobileSpeak i Pitanje

Pozdrav!
Prije nekog vremena sam na 6680, ali ne svom postavljao Mobilespeak bas zbog citanja hrvatskih tekstova u hodu i iako je sve bilo podeseno i citao je nase znakove u ovim primjerima koje si naveo, imao je problem s citanjem ubacenih txt fajlova. Par sati smo razbijali glavu oko toga i na kraju skontali da tekst treba snimiti kao Unicode kako bi se sadrzaj pravilno citao. Ako kod testa budes imao ovaj problem, sjeti se ovog maila:). ----- Original Message ----- From: "J.B. Luka / Apolo" <apolo@xxxxxxxxxxxx>