[simbian-info] Re: MobileSpeak i Pitanje

Pozdrav svima.
Ja evo, nakon nekoliko sati koristenja vec placem za jednom funkciom koju noviji Talksovi imaju, a ovdje je nisam nasao ni samostalnim trazenjem a ni u uputama. Talks (Edit) tipka i strelica gore stacato i legato, ili sto bi se kod nas reklo kratko i dugo. Prva funkcija je za ponavljanje zadnje aktivne stavke u meniju ili recimo u popisu brojeva u logu ili tako nesto, a druga, kat se tipka gore duze drzi spelovanje ili ako je nekom draze sricanje rijeci ili broja, sto je vrlo korisno. U Talks Settings se cak moze podesiti brzina spelovanja onako kako nekom vec pase. U Mobilespeaku ni traga ni glasa od ove funkcije, a tako mi je bila draga, schmrtz:( No dobro, kako sam vec rekao, prokljuvio sam malo upute i kako mi bjese usput, evo liste mogucih shortcuta za Mspeak, one za Mmagnifier mi se jos nije dalo cackati.

Edit+1 - Znak pod kursorom, radi samo za vrijeme upisivanja teksta (SMS, Notes, Phonebook);
Edit+2 - Smanjivanje glasnoće
Edit+3 - Pojačavanje glasnoće
Edit+4 - Smanjivanje brzine
Edit+5 - Povećavanje brzine
Edit+6 - Podešavanje Verbosity opcije (low, normal, high, custom)
Edit+7 - Interpunkcija (All, None, Some, Most)
Edit+8 - Keyboard Echo (None, Characters, Words, Characters and Words)
Edit+9 - Datum i vrijeme
Edit+0 - Uključivanje i isključivanje zvuka
Edit+*  Ponavljanje zadnjeg izgovorenog teksta
Edit+# - Čitanje cijelog ekrana, u novoj SMS poruci čitanje broja preostalih znakova; Edit+Key 1 (Left Soft Key) ili tipke za prekid - Čitanje statusa (baterije, mreže, aktivnog Bluetootha, aktivnog IC-a, aktivnog GPRS-a, aktivnog alarma, aktivnog preusmjerenja, propuštenih poziva, novih

poruka, neposlanih poruka, aktivnog WLan-a, zaključane tastature)
Edit+Key 2 (Right Soft Key) - Konfiguracija Mobilespeaka (isto kao i opcija u meniju) Edit+Enter (joystick unutra) - Izgovaranje funkcija za Left i Right Soft Key (Key 1 and Key 2)
Edit+gore - Prethodni red teksta
Edit+dolje - Sljedeći red teksta
Edit+lijevo - Prethodna riječ u tekstu
Edit+desno - Sljedeća riječ u tekstu
Edit+C - Promjena aktivnog Mobilespeak profila
Edit+poziv - Spajanje / otpajanje konfiguriranog brajevog retka
----- Original Message ----- From: "MelodyMaker" <melodymaker021@xxxxxxxxx>