Sent: Thursday, February 05, 2009 6:15 PM
Subject: [simbian-info] Re: Lozinka za otkljucavanje tipkovnice na Nokia e51?

Mike, Mislis na pin code ?
Milorad Pejic
?????? (Serbia)
msn
milorad-pejic@xxxxxxxxxxx
skipe milorad.pejic

  ----- Original Message -----
  From: MelodyMaker
  To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, February 05, 2009 2:57 PM

                   Zdravo Nijaze

     Da li bi tvoju znatizelju zadovoljila opcija: Lock Sim Code, Svaka Sim
kartica ima mogucnost zakljucavanja, te se kod svakog podizanja sistema u
telefonu trazi ta sifra. Nisam siguran, da li svaki provajder nudi tu opciju,
ali bi mogla da se dobija uz karticu. Licno, ne volim, nikakve zastite u tom
smeru, jer me nerviraju i usporavaju. Moguce je, da nisam imao ozbiljne potrebe
u tom smeru, pa tako i razmisljam. Postoje naravno i programcici za tako nesto.
Nije lose otici na stranu: www.blindsea.com, potraziti: Mobile Corrner, i tamo
potraziti nesto tako, mislim da ces pronaci kao Free verziju. Srecno,

                    Mike