[simbian-info] Re: Loadstone-GPS Navigation izbacio V. 0.72

    Pozdrav svima!

Wayfinder nisam koristio i o njemu znam samo iz druge ruke, no Loadstone
koristim skoro godinu dana i zadovoljan sam.

Poceo sam sa Nokia map i Garminom. Garmin je izvrstan u Cakovcu. Precizan je
i ima finu govornu podrsku. Losa strana mu je sto u njemu ne radi nijedan
citac ekrana. Zbog toga sam za njegovo koristenje koristio unaprijed zadane
rute -- rute su definirali videci, a ja bi pozivao odredenu kad mi zatreba.
Kad si ovisan o drugome, onda to bas i nije neko rjesenje na koje se mozes
trajno osloniti. Ovo se pokazalo istinitim nakon sto mi se resetirala
memorijska kartica.

Loadstone pak dolazi prazan. Tocke definiras po potrebi. Svakoj tocki dajes
naziv i po zelji zvucni zapis.

Definirati tocku je vrlo jednostavno; otvoris program, tipka "#" (broj) i
upises naziv po zelji. Program automatski tocki dodijeli zemljopisnu sirinu,
duzinu i visinu i to je to.
Sljedeci puta kad se priblizavas definiranoj tocki, Loadstone te upozori.
U svakom trenutku mozes vidjeti definirane tocke u odnosu na tvoj polozaj u
prostoru. Izvrsna je stvar sto se prikazuju samo one tocke koje su u tvojoj
neposrednoj okolini. Ovime na ekranu nemas zbrku.

Postoji mogucnost ubacivanja tocaka iz Nokije map programa. Ovo rjesenje se
meni samo u prvom trenutku pokazalo simpaticnim. Moje iskustvo je da mi se
lakse snaci u prostoru pomocu tocaka koje sam definiram na mjestima koje
meni nesto znace.

Dobra-losa strana je da se toliko oslanjam na GPS da vise uopce ne brojim
broj predenih ulica, haustora itd. na putu i kad sam nedavno na par dana
ostao bez prijemnika bio sam poprilicno izgubljen. Navikao sam se na taj
konfor. Primjetio sam da me kretanje uz pomoc Loadstonea manje umara, jer
vise ne trosim toliko energije i koncentracije na polozaj u prostoru. Zbog
toga ga toplo preporucam svima.

Odlicno napravljen program i svaka pohvala autorima.

Lijep pozdrav,
        Zlatko