[simbian-info] Re: Lista Xlibris

ti nisi dostojan mog vremena pa ga necu ni trosit na tebe vise

----- Original Message ----- From: "Dalibor Savić" <savadm@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, June 18, 2012 11:50 PM
Subject: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

naravno da nisi brojao kad hrvata koi su dobili nopost odnosno tamo
izbačenih i nema, a to se kao što rekoh lako može dokazati, a ti dokaži
suprotno baš bi to hteo da vidim, ostatak poruke nije dostojan mog odgovora. ----- Оригинална порука ----- Од: Petar Divić
 За: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
 Послато: 18. jun 2012 23:28
 Тема: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

 Tvoj je problem kako ces sto protumaciti, ja ni na kojoj listi negledam
niti
 za hrpu ljudi znam sto su po nacionalnosti niti me to zanima, jednako se
po
 zasluzi svako sankcionira, ko sto ce se vjerojatno i mene ovdje, no, za
 razliku od tebe ja nisam ni u jednoj poruci od kad sam na listama imao
 nikakve niti primisli vezane za nacionalizam, a za tebe nisam jedini koji
 govorim da to radi i radio si prije, no kad se tebe sjetim, vise od
 nacionalizma mi pada napamet da bi trebalo legalizirati i uvesti humanu
 eutanaziju radi dobrobiti ostatka drustva i okoline.

----- Original Message ----- From: "Dalibor Savić" <savadm@xxxxxxxxx>