[simbian-info] Re: Lista Xlibris

Ruku pod ruku:d:d

----- Original Message ----- From: "Dalibor Savić" <savadm@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, June 18, 2012 6:27 PM
Subject: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

dogovoreno
----- Оригинална порука ----- Од: Milorad Pejic (on iPhone)
 За: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
 Послато: 18. jun 2012 18:23
 Тема: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

Bude li jos neko pisao na ovu temu, bice sankcionisam!!! Mi pratimo razvoj simbijana, androida i iosa a ne ulazimo ovde u psihologiju licnosti, pa vas
molim da ovo raspravite na drugom mestu, pomoci cete i sebi i meni!

 Poslano s mog iPhone uređaja

 18.06.2012., u 18.05, Petar Divić <petar.divic@xxxxxxxxx> napisao:

 > Tako je, ili ko ce radi nacionalistickih razloga u inat sve slati na
cirilici, pisati po svome i vrijedjati se cim mu ne dozvolis da radi sto
hoce:d

<carlita989roberto@xxxxxxxxx>