[simbian-info] Re: Lista Xlibris

Evo jednog od razloga osim nacionalizma i ostalih tvojih ispada zbog kojih si spao na to da ti se doturaju poruke sa lista je i sebicnost, prigovarati, nacionalno ispadati i slicno, al nesto ponuditi rijetko i samo ako je to nesto iz tvog osobnog i sebicnog zanra sto se vidilo na knjigoteci dugi niz vremena.

----- Original Message ----- From: "Dalibor Savić" <savadm@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, June 18, 2012 6:16 PM
Subject: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

ne lupetaj, ovo nema nikakve veze sa nacionallizmom ili bilo sa čim, na tim listama sam na filterima, ne zbog Gordana, janka, branka ili stanka nego što
SMATRAM da imam koristi od njih. A to što neki prave dramu od toga šta ja
izgovaram, mislim ili ne obraćam PAŽNJU to je njihov problem. Pomenula si
razbijače, znam da tamo nisi iz poznatog razloga koi se zove Petar, a nisi
ni jedina, ni ja nisam tamo direktno ali jesam indirektno, meni to ne smeta
da kažem isto kao što tebi ne smeta kad ti ja odatle prosledim krek ili
programe koi se na Razbijačima pojave. Stvarno miki gledaj malo onu drugu
stranu licemernosti. Meni nije ništa ispod dostojanstva da uradim ako od
toga imam neku korist, čak naprotiv, tim nekim usijanim glavama, koji misle
da su bogovi na zemlji time što su moderatori ili vlasnici neke liste,
stavljam do znanja da u svakom trenutku mogu da uđem na njihovu listu i da
mi ništa ne mogu. Za razliku od njih koi su podmukli i sve izokola rade, ja im sve bacim u lice, i to pred svima da ostali ljudi vide sa kakvim osobama
imaju posla. Nadam se da si za sve ove godine koliko se ti i ja znamo
shvatila moj način razmišljanja. Naravnoto moje razmišljanje mnogima smeta,
jer oni ne mogu da zamisle da njih koji su bogovi na svim listama koje
imajuda može neko da ih nadmudri pa makar to bio i ja. Toliko o ovoj temi na ovoj listi, što se mene tiče, bilo bi lepo da se vratimo temi o telefonima. ----- Оригинална порука ----- Од: Mila Kuran
 За: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
 Послато: 18. jun 2012 17:29
 Тема: [simbian-info] Re: Lista Xlibris

 Pozdrav.
 Oglasavam se prvom i poslednjom porukom na ovu temu.
Ti i ja se i slazemo i ne slazemo, ali sto se filtera tice, mislim da je u tvom slucaju to jako, jako licemerno, jer se hvalis kako dobijas poruke sa
 svih lista na kojima nisi.
 Jbg, kad nekog ne volim, necu ni njegov lebac da jedem.
 nisam na razbijacima i kad mi je Divic izrekao trajnu zabranu, odlucila
sam
 da nemam filtere na listama na kojima nisam, jer time gazim svo svoje
 dostojanstvo.
 Naravno da cu prihvatiti program koji mi neko posalje bilo odakle, ali da
 pratim nesto 24 sata na sta ne mogu da odgovorim, glupo mi je.
 Inace, ranije sam i sama mislila da bih mogla da imam filtere.
 Konkretno, sto se razbijaca tice, to mi je ponudjeno i imala sam cast da
 odbijem.
 Meni to ni kod koga nije tako neverovatno kao kod tebe, jer je tvoje
 pljuvanje nekako najglasnije.
 I ja sam opsednuta nepravdom, ali je ovo nesto drugo.
 Cak kapiram i kad je neko nepravedno iskljucen kao Goran Jankovic sa
 knjigoteke, ali tebe ne, jer si ‚poznat po svojim nacionalistickim
ispadima
 na svim listama.
 Cak sam i tebi dala priliku da malo jugofilises, sto se pretvorilo u
propast
 odmah drugi dan.
 Ajde budi tako ostar po videcim forumima na kojima tako insistiras.
 Politika, politika i samo politika.

----- Original Message ----- From: "Dalibor Savić" <savadm@xxxxxxxxx>